.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيدا و پنهان اعتماد



? وقتي خودي ها، غيرخودي مي شوند؛ فارس هم غيرخودي شد. جهان گزارش داده اين خبرگزاري حامي دولت که براي دولتمردان نهم سنگ تمام گذاشته است، جديداً از سوي نهاد رياست جمهوري بايکوت شد. حتي به خبرنگاران اين خبرگزاري اجازه حضور در برنامه هاي عمومي نهاد رياست جمهوري و سفرهاي دولتمردان براي پوشش خبري داده نمي شود. ظاهراً علت اين امر درج مطلبي در انتقاد از سازمان ميراث فرهنگي بود.

? آقاي مديرعامل فاميل مشايي درآمد؛«آرش کوشا» مديرعامل باشگاه سايپا نسبت فاميلي خود با اسفنديار رحيم مشايي را تاييد کرد. ماجرا از اين قرار است که فردوسي پور در برنامه 90 دوشنبه شب در تماس تلفني با کوشا پرسيد؛ «سابقه شما چي بوده؟ قبلاً کجا کار کرديد؟» مدير جوان سايپا هم گفت؛ «سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي.» دوباره مجري برنامه 90 پرسيد؛ «سابقه ورزشي هم داريد، قبل از ميراث کجا بوديد؟» و آرش کوشا جواب داد؛ «سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري تهران.» عادل دوباره گفت؛ «آقاي کوشا شما با آقاي رحيم مشايي نسبتي داريد، شايعاتي شده که دايي شما هستند؟» مدير سايپا جواب داد؛ «خب ممکن است هر کسي با هر کسي نسبت داشته باشد.»

? توهين بي سابقه به خبرنگاران؛گفته مي شود پس از درج پيام هاي مردمي در هفته نامه صبح زاهدان که در پي نظرسنجي از عملکرد يکي از سازمان هاي استان چاپ شده بود، مديرکل سازمان مذکور طي جلسه يي به انتقادات مطرح شده پاسخ گفت. وي تمام کارمندان را فراخواند و از انتقادات درج شده، خود را تبرئه کرد. در اين نشست که با حضور بيش از 50 نفر از کارکنان آن سازمان تشکيل شد، طي اهانتي بي سابقه خبرنگاران را به سگ تشبيه کرد و گفت؛ «برخي از خبرنگاران مثل سگ هايي هستند که اگر به طرف شان سنگ پرتاب کني، بيشتر گاز گرفته و حمله ور مي شوند.» وي ادامه داد؛ «اينها مثل مگس هايي هستند که مي گردند و روي کثافت مي نشينند.چون به نشريات رپرتاژ نمي دهيم، عليه ما مي نويسند. اگر در سفره شان ناني بگذاريم، ساکت مي شوند.»

? دستگيري دوباره کوهزاد اسماعيلي؛ شنيديم ولي حق شناس فعال ملي - مذهبي از زندان آزاد شده است. همچنين «کوهزاد اسماعيلي» دبير سازمان ادوار تحکيم وحدت شعبه گيلان پس از آنکه با قرار وثيقه 20 ميليون توماني از زندان آزاد شده بود، مجدداً ديروز پس از مراجعه به شعبه بازپرسي دستگير شد. علت دستگيري وي اجراي حکم چهار ماه حبس تعزيري اعلام شده است. اين حکم که در آبان ماه سال 86 به وي ابلاغ شده بود، ديروز در حالي که ساعاتي از آزادي او مي گذشت طبق دستور قاضي به اجرا درآمد.

? بي خبري از امين وطاني؛ خانواده امين وطاني دانشجوي مهندسي شيمي دانشگاه صنعتي شريف که روز دوشنبه 11 آبان در مقابل منزلش بازداشت شده بود از وضعيت وي بي خبرند. امين وطاني تاکنون تنها يک تماس بسيار کوتاه با نامزدش داشته و بعد از آن خانواده وي خبري از او ندارند. امين وطاني از فعالان ستاد جوانان ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري دهم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.